İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü öğrencileri olarak 15 Kasım 2021 tarihinde İstanbul Gaziosmanpaşa Belediyesi’nde Ortaokul öğrencileri için gerçekleştirilen eğitime katılım sağlayarak öğrenci arkadaşlarımıza günlük yaşamda ve okulda karşılaşılabilecekleri tehlikeler hakkında İş Sağlığı ve Güvenliği sunumu yaptık.